Vaš primerak knjige možete naručiti sanjem poruke: *u inbox na profilu: GORDANA MAKSIMOVIĆ ; *na mail:gordanamaksimovic4@gmail.com, *slanjem poruke na telefon: 064-44-901-08, *moguće je i lično preuzimanje; Očekujte zanimljiva darivanja uz svaki primerak vaše knjige!

петак, 2. март 2018.

~ Sreća je nije samo na cilju, sreća je u putovanju ~


Ja vam danas mogu ponosno reći da sam posebno srećna što u ruci držim svoju prvu knjigu, ona je nekada bila san u mojoj glavi, a danas je moj ponos na javi. Ali vam isto tako mogu reći da sam bila srećna i onda  kada mi je samo pala ideja na pamet da bi mogla nešto napisati i podeliti sa svima vama, sva moja iskustva i  saznanja stečena kroz dugodišnji rad i učenje.
Kada sam uzela u ruke svoj prvi odštampani primerak ništa se spektakularno nije dogodilo, a trebalo bi ako je sreća i uspeh samo na cilju. Ovo je primer i dokaz da je sreća u putovanju, u stvaranju, pisanju, kreiranju, odabiru korica,… i svemu onome što je pratilo stvaranje ove knjige.

  Svi mislite da je uspeh i sreća na postignutom cilju, ali nije tako, uspeh je uživati na putovanju do cilja. Ja sam to i radila, zato i moj doživljaj držanja u rukama svoje sveže odšampane knjige nije rezultirao, cikom, vriskom, smehom i skakanjem do plafona, već sam to prihvatila kao normalan sled događaja, jer sam se radovala svakom segmentu njenog stvaranja, da je moja smirena i staložena reakcija bila sasvim očekivana. Ipak, moram da vam da priznam, zaigralo je srce, od sreće i neverice. Rodila se moja prva knjiga, idemo sada dalje, treba joj naći put do čitalaca. Možda je to teži deo putovanja, ali neka, i na tom putu ću uživati, radovati se svakom novom čitaocu, svakom komentaru, svakom njenom pojavljivanju u javnosti. Kao što sam je sa puno ljubavi stvarala, tako ću je sa puno ljubavi ispratiti u svet, da nađe svoj put i vaše ispružene ruke. Jer u njoj ćete mnoge primere kako može ovaj život da se živi i bolje i lepše.
Moj san je bio da vam ove godine ponudim ovaj podsetnik za bolji život. Izgledalo je zaista i daleko i nemoguće. Nisam nikome govorila, jer znam da bi odmah bilo raznih komentara koji bi možda u tom trenutku na mene delovali poražavajuće i možda bi me naterali da napravim korak unazad, učinili da me savlada strah od neuspeha, tuđih komentara, zluradih podsmeha i svega onoga što nisam ja, već neko drugi koji nije odgovoran za moj život, ni za moje postupke, ni za moja dela. Prema tome, slušala sam samo sebe i svoju intuiciju, koja me nije plašila, već sam osećala da me je snažno ohrabrivala i gurala napred. Hvala joj na tome, a hvala i meni što sam uspela da je čujem i da joj verujem.


I uvek mi je negde u glavi ona poznata … Sve što zamislite možete i da ostvarite, samo trebate da znate šta želite, da svoju želju pretvorite u cilj i da krenete prema tome, da verujete da vi to možete i naravno da puno radite. Samo se treba pokrenuti i napraviti prvi korak… svaki sledeći ide mnogo lakše. To je tajna svakog uspeha.
Naravno da ne smemo zaboraviti i neuspeh je takođe deo tog puta i neizostavan je pratilac. Kada padnete na tom putu, dižite se, obrišite prašnjava kolena, glavu gore i nastavite dalje. Baš tada treba biti oprezan i ne odustati, jer možda ste tada samo korak do cilja. Kada je najteže, kada klonite, kada mislite da ne možete dalje, uzmite moju knjigu u ruke i čitajte, čitajte, samo polako, smireno, verujte, učite, maštajte… i kada vas opije miris pozitivnog duha, vi ćete shvatiti  tada  da je neuspeh sa razlogom došao u vaš život i da je on  samo nova lekcija koja će vas ojačati, osnažiti, probuditi skrivenu snagu i vratiti vas na vaš pravi put. Upravo taj pozitivni duh diže i daje snagu da se nastavi dalje I budi nadu u bolje sutra.


Ja idem ruku pod ruku sa srećom!

   Sreća me je i vodila, otvarala brojna vrata, jačala veru, privlačila prave ljude, otvarala prilike, pružala šanse, ali isto sreća me je i kočila da ne zakucam na vrata koja nisu namenjena meni. Čvrsto sam se držala nje, i ruku pod ruku sa mojom srećom, stigla sam danas ovde sigurna da je ovo što ću vam danas pokloniti je vredno i vaše pažnje i vašeg dragocenog vremena i da ovo što ćete danas čuti može vas ohrabriti da istrajete na vašem putu ličnog rasta. Rad na sebi je doživotan rad i doživotno putovanje. Da biste na tom putu  opstali  potrebno je nešto što će vas motivisati, a ja se iskreno nadam da će ova moja priča i ova moja knjiga biti dovoljno inspirativna da na tom putu i  istrajete.



I još nešto imajte uvek na umu:  Nije potrebno mnogo da se bude srećan!
Ako ste živi, pa vi ste već srećni. Sve što imate pride, čini vas bogatijim. Sledite i pratite moj životni podsetnik, može vam biti od pomoći, kada u datom trenutku nemate odgovora na svoja pitanja. Ne nudim vam spektakularna rešenja i stručne elaborate, ali vam dajem primer kako je i lepše i lakše živeti ovaj jedan jedini život. Živim sve što vam pišem, zato se i osećam slobodnom i odabranom da to podelim sa svima vama. Hvala na poverenju i želji da se ovaj priručnik danas nađe u vašim rukama, nadam se da će opravdati svoje postojanje.

Ako vam moj  životni podsetnik donese makar i jednu ideju i inspiriše vas na neku promenu, akciju, onda će se vaše vreme koje budete utrošili u čitanje ove knjige isplatiti.. . Svako novo viđenje stvari, može promeniti i usmeriti vaše misli, a samom promenom misli, menja se i život.
*tekst objavljen na Portalu za kulturu, obrazovanje i priključenija,28.02 2018.god
http://www.pokazivac.com/gordana-maksimovic-sreca-nije-samo-na-cilju-sreca-je-u-putovanju-do-cilja/
Knjigu MIRIS POZITIVNOG DUHA, možete naručiti slanjem poruke na:
mail: gordanamaksimovic4@gmail.com
u inbox na profilu: Gordana Maksimović
 https://www.facebook.com/gordana.maksimovic.165

O autoru: Gordana Maksimović 



Gordana Maksimović
Dipl. defektolog-master logoped iz Kraljeva. Gordana je motivaciski govornik i životni trener, kao i autor jako posećenog bloga, you tube kanala i životnog priručnika MIRIS POZITIVNOG DUHA. Svet bi bio mnogo bolji kada bismo prvo radili na sebi i sopstvenim razvojem bili primer drugima, da uvide da sve može drugačije. Ja to radim ,a vi?

  


Нема коментара:

Постави коментар